Onze klantendienst is bereikbaar via email: info@dekoffiethuiswinkel.be


Bedrijfsgegevens:
KobKoffie bv, handelend onder dekoffiethuiswinkel.be
Willem de Ganckstraat 2
1730 Kobbegem (Asse)

Opgelet, dit is geen bezoekadres.


BTW: BE0759 491 192
IBAN: BE44 0018 9801 3245
BIC: GEBA BE BB

Ik heb een klacht over een product, wat nu?

Helaas gaat wel eens iets mis of werkt een product dat u bij ons heeft gekocht niet volgens uw verwachting. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. We verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat wij het kunnen oplossen. Ons streven is binnen 24 uur inhoudelijk op uw klacht te reageren. Voor zover dat niet lukt, zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk uw klacht beantwoorden.

E-mail klantenservice: info@dekoffiethuiswinkel.be

Onze bereikbaarheid:
24 uur per dag via email: info@dekoffiethuiswinkel.be
Per telefoon van maandag t/m vrijdag tussen 09.30 en 17.00 uur via 0032 486 99 84 13

Garantie

Op alle producten die wij leveren heeft u recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u als consument in redelijkheid mag verwachten. Buiten dat heeft u, waar van toepassing, ook recht op fabrieksgarantie.

Retourneren / mijn bestelling herroepen?

Bij de aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of aan een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform onze instructies hieromtrent. Gebruikt u hiervoor dit formulier (lees het goed door voordat u iets terugstuurt:

Retourformulier


Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, vragen wij u contact op te nemen over de verdere afhandeling van de herroeping. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de eventuele verzendkosten van de heenzending.

De kosten van de terugzending zijn voor uw rekening. Wij kunnen kosten in rekening brengen indien u het product heeft beschadigd.

Indien u uw order al heeft betaald, zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terugbetalen.

U kunt voor het herroepen van uw bestelling ons gewoon een email sturen. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het wettelijk formulier dat hiervoor is opgesteld. U treft deze hier. Na melding van de herroeping heeft u 14 dagen de gelegenheid om de producten aan ons terug te sturen.

U kunt dit sturen naar dit retouradres:

De Koffiethuiswinkel (KobKoffie bv)
Willem de Ganckstraat 2
1730 Kobbegem (Asse)

Hoe winkel ik op de site?

U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent. Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW, exclusief verzending.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?

Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op 'afrekenen'. Hier kunt u de verzendmethode kiezen. U kiest de betaalmethode en klikt op 'bestel'. Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

 

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als u op 'Mijn Account' links op de site gaat, kunt u uw accountinformatie of uw wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar 'Mijn Account'. Daar klikt u op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens typt u uw e-mail adres in en krijgt u eerst een verificatiemail toegezonden. Als u op de link in deze e-mail klikt ontvangt u een nieuwe mail met het nieuwe wachtwoord.

Wat is de status van mijn bestelling?

U gaat naar 'Mijn Account' op de site. Vervolgens klikt u op 'Mijn orders' waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.

 

Moet ik eerst inloggen?

Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te doen. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort.

 

Waarvoor dient een eigen account?

Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook te allen tijden uw bestel informatie opvragen. Ook kunt u hier meerdere factuur- en verzendadressen aanmaken en opslaan.

 

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Om uw surfervaring op onze website en webshop te optimaliseren, gebruiken wij cookies. Voor het plaatsen en uitlezen van deze cookies hebben wij uw voorafgaand akkoord nodig. Opgelet! bepaalde functionaliteiten van de website kunnen niet gebruikt worden wanneer u niet akkoord gaat.