Bezorgkosten

Bezorgen in België is gratis bij bestellingen boven de € 50,00.

Tot een bedrag van € 49,99 zijn de bezorgkosten in België € 6,45.

Bezorgopties

U kunt uw bestelling laten bezorgen op uw adres of laten bezorgen bij een BPost ophaalpunt bij u in de buurt.

Levertijd en bezorging

Wij laten onze producten bezorgen door BPost. Is het product op voorraad en u bestelt en betaalt op werkdagen voor 18:00 uur, dan wordt uw bestelling in de regel de volgende dag verzonden. Bestellingen op zaterdag, zon- en feestdagen verwerken wij op de eerstvolgende werkdag.

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan laat de postbode in de brievenbus een afwezigheidsbericht achter. Je kan het pakje binnen de 14 dagen (dag van levering niet meegerekend) ophalen in het postkantoor of postpunt vermeld op het bericht. De bestemmeling kan ook vragen om het pakje een tweede keer aan te bieden op een datum naar keuze.

Pakket afgeleverd bij een BPost-locatie of Pakjesautomaat?

U kan er ook voor kiezen om uw pakket te laten leveren bij een BPost-locatie of in een Pakjesautomaat.

Track- en tracecode

Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan BPost ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track- en tracecode waarmee u de bezorging kunt volgen.

Is een product niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling langer duurt, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Retourneren

Voldoet een bestelling niet of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen gefrankeerd terugsturen. Voor een goede afhandeling vragen wij u een kopie van de factuur, uw rekeningnummer en de reden van terugzending mee te sturen. Leest u, voordat u retourneert, ook hetgeen hierover is geschreven op deze pagina. 

Defecten

Het kan gebeuren dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. Neem dan contact op met onze klantenservice via info@dekoffiethuiswinkel.be

Corona: De bezorging van uw pakket kan langer duren

Op dit moment wordt landelijk veel meer besteld dan normaal. Hierdoor is het moeilijk voor BPost om alles tijdig te verwerken. Hierdoor kan de bezorging van uw pakket langer duren dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip.

Elke bestelling die bij ons op werkdagen voor 18:00 wordt gedaan, wordt dezelfde dag verpakt en de werkdag erna meegegeven aan BPost om aan u te bezorgen. Op het moment dat het pakket door BPost is opgehaald, sturen wij u een email om u hiervan te berichten.

BPost brengt uw pakket naar hun sorteercentrum. Als de verwerkingscapaciteit voldoende is, wordt het daar ingescand en ontvangt u van hen een e-mail met de track en trace-code. De status bij BPost is dan: "Zending in sorteerproces"


Bij grote drukte, meestal na een weekend, is BPost niet in staat direct de pakketten in te scannen en het pakket te verwerken. Sortering van uw pakket staat dan in de wacht. Zolang dat zo is ontvangt u nog geen track en trace code.


Bij drukte kan dus vertraging ontstaan in de bezorging van uw pakket. Het is moeilijk in te schatten hoe snel uw pakket wordt gesorteerd. De kans op vertraging is het grootst voor bestellingen gedaan in het weekend of op maandag voor 18:00 uur. In sommige gevallen is dit 2 tot 3 dagen nadat wij het pakket aan BPost hebben meegegeven.

Corona heeft veel gevolgen. Ook wat betreft de levertijden van BPost. Wij doen allemaal ons uiterste best en vragen om uw begrip.

Om uw surfervaring op onze website en webshop te optimaliseren, gebruiken wij cookies. Voor het plaatsen en uitlezen van deze cookies hebben wij uw voorafgaand akkoord nodig. Opgelet! bepaalde functionaliteiten van de website kunnen niet gebruikt worden wanneer u niet akkoord gaat.